Veilig mailen
Vraag en antwoord omtrent Veilig Mailen.
Kan ik naar een patiënt veilig mailen?
Een mail naar een patiënt is per definitie niet veilig aangezien patiënten niet bij Zorgring zijn aangesloten en hoofdzakelijk gebruik maken van privé adressen zoals @hotmail.com, @gmail.com en @outlook.com.
Hoe stel ik veilig mailen in voor gebruik in Outlook, Apple Mail, etc
Onder “Servicedesk & Support” in de rubriek “downloads” staan per applicatie handleidingen waarmee u zelf de juiste instellingen kunt doen.
Zorgdossier
Vraag en antwoord omtrent Zorgdossiers.
Ik kan niet printen vanuit Zorgdossier
Als u lokaal vanaf uw eigen computer wel kunt afdrukken kan het zijn dat de printer niet meegenomen word in uw sessie of binnen Zorgdossier niet juist is ingesteld, volg hiervoor de handleiding die te vinden is onder de kop “downloads”.
HIS (Zorgdossier, Callmanager, Scipio)
Vraag en antwoord omtrent HIS.
Biedt Zorgring ondersteuning bij inhoudelijke vragen over de functionaliteit?
Mocht u ondersteuning willen over het gebruik van uw HIS adviseren wij om zelf contact op te nemen met de leverancier van uw HIS (zie kopje leveranciers in onze footer).
VPN
Vraag en antwoord omtrent VPN.
Ik krijg een melding dat mijn credentials niet worden geaccepteerd
Klopt de (vooraf) ingestelde gebruikersnaam? Typ uw wachtwoord even in een tekstbestand om te zien of de toetsenbord-instellingen nog kloppen.
Het lukt niet om mijn wachtwoord te wijzigen
Er wordt gevraagd om 2 keer hetzelfde wachtwoord. Voldoet het wachtwoord wel aan de eisen? (een hoofdletter, een cijfer en minimaal 8 karakters)
Wij adviseren om naast een ! of ? geen leestekens te gebruiken.
EEN ANDERE VRAAG?
Heeft u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Neem dan contact met ons op, wij helpen u graag verder.