Stichting Zorgring

Home Servicedesk Veelgestelde vragen

Veilig mailen

Vraag en antwoord omtrent Veilig Mailen.

Kan ik naar een patiënt veilig mailen?

Een mail naar een patiënt is per definitie niet veilig aangezien patiënten niet bij Zorgring zijn aangesloten en hoofdzakelijk gebruik maken van privé adressen zoals @hotmail.com, @gmail.com en @outlook.com.

Hoe stel ik veilig mailen in voor gebruik in Outlook, Apple Mail, etc

Onder “Servicedesk & Support” in de rubriek “downloads” staan per applicatie handleidingen waarmee u zelf de juiste instellingen kunt doen.

Netwerk

Vraag en antwoord omtrent Netwerken.

Wat kunnen we doen als we geen netwerkverbinding meer hebben?

Zie handleiding voor het herstarten van een router onder de kop “downloads”.

Zorgdossier

Vraag en antwoord omtrent Zorgdossiers.

Ik kan niet printen vanuit Zorgdossier

Als u lokaal vanaf uw eigen computer wel kunt afdrukken kan het zijn dat de printer niet meegenomen word in uw sessie of binnen Zorgdossier niet juist is ingesteld, volg hiervoor de handleiding die te vinden is onder de kop “downloads”.

HIS (Zorgdossier, Callmanager, Scipio)

Vraag en antwoord omtrent HIS.

Biedt Zorgring ondersteuning bij inhoudelijke vragen over de functionaliteit?

Mocht u ondersteuning willen over het gebruik van uw HIS adviseren wij om zelf contact op te nemen met de leverancier van uw HIS (zie kopje leveranciers in onze footer).

Edifact

Vraag en antwoord omtrent Edifact.

Er komen bepaalde berichten niet aan bij de huisarts of de apotheek

Om dit uit te kunnen zoeken hebben wij bepaalde informatie nodig, vul hiervoor het volgende formulier in (hier moeten we dan nog een formulier voor maken).

Wat is een translatiepostbus

uitleg en verwijzing naar formulier

VPN

Vraag en antwoord omtrent VPN.

Ik krijg een melding dat mijn credentials niet worden geaccepteerd

Klopt de (vooraf) ingestelde gebruikersnaam? Typ uw wachtwoord even in een tekstbestand om te zien of de toetsenbord-instellingen nog kloppen.

Het lukt niet om mijn wachtwoord te wijzigen

Er wordt gevraagd om 2 keer hetzelfde wachtwoord. Voldoet het wachtwoord wel aan de eisen? (een hoofdletter, een cijfer en minimaal 8 karakters)

Wij adviseren om naast een ! of ? geen leestekens te gebruiken.

EEN ANDERE VRAAG?

Heeft u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Neem dan contact met ons op, wij helpen u graag verder.

Bel 072 - 541 30 70

Privacy instellingen

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. In de instellingen kunt u zelf kiezen welke cookies u wilt toestaan of wilt weigeren.

Privacy verklaring | Sluit
Instellingen