Stichting Zorgring

Home Servicedeskmedewerker/-coordinator
Hou jij van multitasken? Vind je het leuk om klanten snel weer op weg te helpen?

Servicedesk coördinator/ -medewerker (36 uur per week)

 

De servicedesk is het uithangbord van de organisatie, de plek waar klanten als eerste contact mee hebben bij vragen en problemen, de medewerkers op de servicedesk zijn daarmee de ambassadeurs van de organisatie. We zoeken een collega die naast de werkzaamheden van de servicedeskmedewerker, de activiteiten op de servicedesk in goede banen kan leiden en ook verbeteringen doorvoert. Dit betreft bijvoorbeeld zorgen dat tickets snel, accuraat en naar tevredenheid van klanten worden afgehandeld en zorgen dat ondersteuning en middelen zo efficiënt en effectief mogelijk worden ingezet. We werken toe naar een optimaal functionerende servicedesk om de backoffice te ontlasten dus kennis en ervaring met backoffice processen en werkzaamheden is een pre. Uiteraard zal er een goede balans worden gezocht tussen de taken als servicedeskmedewerker en de taken als -coördinator.

 

Wat ga je doen?

Als coördinator:
  • Aanspreekpunt voor de dagelijkse operatie op de servicedesk,
  • Verdelen en prioriteren van de werkzaamheden binnen het team, controleert het kwaliteits- en kwantiteitsniveau van de werkzaamheden en stuurt bij waar nodig;
  • Zorgen voor de ontwikkeling van procedures en werkinstructies die de dienstverlening verbeteren, zorgt voor goede protocollen, en ziet toe op de naleving daarvan binnen het team;
  • Aandragen en doorvoeren van verbeteringen om de servicedesk optimaal te laten aansluiten op de bedrijfsvoering;
  • Verantwoordelijk voor de uitvoering van processen (incident, serviceverzoek, probleem), en voorstellen doen voor procesverbeteringen;
  • Zorgen voor naleving en bewaken van de SLA’s en KPI’ s en realiseren van een hoge FTR en CSAT;
  • Stelt rapportages op inzake meldingen en de dienstverlening en analyseert deze om structurele issues en trends te identificeren en daaruit verbeteringen te doen;
  • Het informeren en instrueren van gebruikers, onder meer via berichten op de internetsite;
  • Deel uitmaken van projectgroepen om een goede dienstverlening en support te borgen en nieuwe services onderdeel te maken van de servicedesk activiteiten;

 

Als servicedeskmedewerker:
  • Het beantwoorden van vragen of meldingen van onze klanten via telefoon of e-mail. Middels het stellen van doelgerichte vragen verzamel je de informatie en registreer je die vervolgens. Indien mogelijk los jij het natuurlijk direct op voor de klant.
  • Het beantwoorden van vragen en het ondersteunen van gebruikers in de toepassing van Windows (RDP), MS Office, passwordproblemen etc.
  • Oplossen van vragen en storingen op het gebied van ICT en randapparatuur,
  • Doorgeven van de meldingen aan systeembeheer of netwerkbeheer of de afdeling administratie. Indien nodig licht je de meldingen nog even mondeling toe,
  • Beoordelen van meldingen op urgentie, je zorgt dat urgente meldingen direct bekeken worden door de juiste afdeling, escaleren van meldingen indien nodig,

 

Wie ben jij?

Wij zijn op zoek naar flexibele en stressbestendige collega, je bent een doordenker. Je bent een generalist die het leuk vindt om op een klantvriendelijke manier gebruikers snel verder te helpen met hun vragen en problemen. Altijd ben je op zoek naar verbeteringen en het nog effectiever en efficiënter ondersteunen van de gebruiker en organisatie. Jij instrueert en kan zaken gemakkelijk uitleggen en als je dat nog een keer moet doen is dat geen enkel probleem. Jouw vermogen om samen te werken is een van je sterkste punten naast je uitstekende communicatieve vaardigheden. Ervaring op een servicedesk als coördinator heb je al opgedaan bij een vorige organisatie.

 

Wat moet je kunnen?

  • Minimaal MBO4/ HBO werk- en denkniveau
  • Aantoonbare ervaring in een coördinerende rol in een vergelijkbare functie
  • Aantoonbare ervaring in de genoemde expertises en jouw bijdrage hierin
  • Je bent verantwoordelijk, neemt eigenaarschap van zaken en gaat weerstand en tegenvallers niet uit de weg;
  • Je bent bekend met methodieken als ITIL, Scrum en Agile
  • Je hebt kennis van/ en ervaring met: MS365, MS Office, servicedesk tools, Windows RDP, MS Teams, Azure, Exchange Online, Active Directory, User Management, TCP/IP, User Policies, Remote beheer software
  • Je hebt een fijne communicatiestijl met overtuigingskracht en ben je iemand die focus op de klant heeft

 

Wat bieden wij jou?

  • Ondersteuning met diverse opleidingsmogelijkheden, bij ons kan je je ontwikkelen;
  • Wij bieden je een omgeving die uitnodigt om de grenzen van je vakbekwaamheid steeds te verleggen, we geven je ruimte, verantwoordelijkheid en steun om doelstellingen te behalen;
  • De arbeidsvoorwaarden zijn geregeld in RAZ (Regeling Arbeidsvoorwaarden Zorgring), het salaris is marktconform en gebaseerd op de CAO ziekenhuizen.
  • Het betreft initieel een aanstelling voor de duur van 1 jaar voor 36 uur per week. Wij gaan uit van een langdurige samenwerking en geven je dus uitzicht op een vast dienstverband;

 

Wie zijn wij?

Stichting Zorgring Noord-Holland Noord in Heiloo is verantwoordelijk voor het faciliteren en organiseren van beveiligde elektronische communicatie tussen zorgverleners, voornamelijk in Noord Holland Noord. Dit doen wij door het bieden van (project)ondersteuning en diensten aan (regionale) zorgaanbieders. Door dit brede pakket aan diensten en klanten van diverse zorginstellingen en praktijken bieden wij een gevarieerde werkplek. We zijn een gezellige club collega’s die met veel plezier samenwerken. Bij de koffie automaat bijpraten, tijdens de pauze een flinke wandeling en voor een geintje maken we tijd!

 

Ben je enthousiast? Vind je dit een mooie uitdaging? Reageer dan snel.

 

Contact
Wil je meer informatie over Zorgring en/of de functie neem dan contact op met Romke Wijngaarden: tel. 072-5413070.
Solliciteren voor 1 juni via mail naar hrm@zorgring.nl. Wij ontvangen graag een korte motivatie met jouw CV.

Kom jij ons team versterken?

Maak kennis met ons, ontdek wat wij je kunnen bieden en laat je informeren over jouw carriere bij Zorgring.
Gewoon een gesprek zonder verplichtingen en met een lekkere kop koffie of thee waar we kennismaken
met jou en samen ontdekken of er een klik is.

 

Vul het formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.