Servicedesk

Wij zijn bereikbaar op kantoordagen van 07.45 – 17.30 uur op 072  – 541 30 70. U kunt altijd mailen naar servicedesk@zorgring.nl. Desgewenst kunt u gebruik maken van onze 7*24 bereikbaarheidsdienst, dit geldt alleen voor klanten die een extra abonnement hebben zoals Ziekenhuizen en Huisartsenposten.

Onze servicedeskmedewerkers verwerken per jaar enkele duizenden meldingen van klanten en leveranciers, uiteenlopend van een eenvoudige wijziging van accounts, tot gebruikersvragen en meldingen van verstoringen. Het merendeel wordt op dezelfde dag afgehandeld.

Met de applicatie ‘teamviewer’ kunnen wij – uitsluitend met uw instemming – op afstand meekijken op uw beeldscherm en in overleg met u noodzakelijke aanpassingen doen.

We registreren in ons Servicedesk Systeem de frequentie en aard van de meldingen en de afhandelingsduur. Per klant kan inzicht gegeven worden in deze gegevens.