Regionale samenwerking

Servicedesk

Servicedesk

Wij zijn bereikbaar op kantoordagen van 07:45 – 17:00 uur op 072 – 541 30 70. U kunt altijd mailen naar servicedesk@zorgring.nl. Desgewenst kunt u gebruik maken van onze 24/7 bereikbaarheidsdienst, dit geldt alleen voor klanten die een extra abonnement hebben zoals Ziekenhuizen en Huisartsenposten.

Onze servicedeskmedewerkers verwerken per jaar enkele duizenden meldingen van klanten en leveranciers,
uiteenlopend van een eenvoudige wijziging van accounts, tot gebruikersvragen en meldingen van verstoringen.
Het merendeel wordt op dezelfde dag afgehandeld.

Dit is belangrijk voor alle zorgverleners die VPN (Forticlient) gebruiken. 

Waarom? 
Met Multi Factor Authenticatie ben je beter beveiligd tegen misbruik/diefstal van persoonsgegevens.  In het nieuws zie je regelmatig berichten waarin persoonlijke gegevens zijn gestolen, dit kan helaas ook bij jou in de praktijk gebeuren. De NEN7510 verplicht je daarom om persoonsgegevens goed te beveiligen. Door het toevoegen van een 2e factor maak je het een stuk lastiger om door te dringen in jouw account. Dit betekent dat een gebruikersnaam en wachtwoord niet meer voldoende is. 

Hulp op afstand

Met de applicatie Teamviewer kunnen wij – uitsluitend met uw instemming – op afstand meekijken op uw beeldscherm en in overleg met u noodzakelijke aanpassingen doen.

We registreren in ons Servicedesk Systeem de frequentie en aard van de meldingen en de afhandelingsduur.
Per klant kan inzicht gegeven worden in deze gegevens.

Handleiding installeren Forticlient

Hieronder vindt u de handleiding voor het installeren van Fortclient. Een programma ter ondersteuning van onze diensten.
Indien u vragen heeft, horen wij dit graag. Neem dan contact op met onze servicedesk, zij helpen je verder. 

Waar ben je naar opzoek?

Waar ben je naar opzoek?