Binnen onze organisatie hebben wij een ervaren Servicedesk, welke beschikbaar is voor al uw vragen rond onze dienstverlening.

Omdat er veel partijen in de zorgmarkt bestaan is het soms ook wel eens een zoektocht om te weten bij welk ‘loket’ u moet aankloppen om voor uw vraag een helder antwoord te krijgen. Ik durf te stellen dat wij, ook mede omdat wij geen commerciële instelling zijn, écht tijd voor u maken om tot een gepaste oplossing te komen. Hierdoor komt het ook geregeld voor dat wij u helpen bij vragen die niet direct op een dienst van Zorgring terug te vallen is. Iemand van het kastje naar de muur sturen, is hetgeen wat wij absoluut niet willen! Wij verplaatsen ons in u als klant en werken samen aan de gewenste oplossing.

Wij krijgen ook vaak vragen of verzoeken om namens een collega/ medewerker een wachtwoord te wijzigen. Ons beleid is dat u enkel als gebruiker en eigenaar van een account uw wachtwoord kan wijzigen. Soms gaat het niet om een wachtwoordwijziging, maar om een andere technische instelling waardoor het account niet werkt. Wij kunnen u zo dan goed ondersteunen om dit (weer) werkend te krijgen als wij in direct contact van de accounteigenaar zijn.

Binnen onze organisatie zijn wij druk in ontwikkeling om u ook in de toekomst goed te kunnen ondersteunen, hierbij is de Servicedesk van essentieel belang omdat wij via deze afdeling direct contact met u hebben en kunnen vaststellen welke behoeftes er worden gesteld.

Mocht u nog een suggestie en/of opmerking hebben, dan vernemen wij dit graag via servicedesk@zorgring.nl

 

Waar ben je naar opzoek?

Waar ben je naar opzoek?